Ruilen en retourneren

Erg vervelend wanneer je niet tevreden bent over het geleverde product of de geleverde dienstverlening. Wanneer dit toch het geval is vragen wij je dit per e-mail of telefonisch aan ons te melden. Wij zullen altijd binnen 48 uur (op werkdagen) antwoorden over de verdere afhandeling van je klacht. In sommige gevallen zal de klantenservice telefonisch contact met je opnemen voor nadere vragen.

Retourneren van pakketten

Indien je een retourzending hebt die kan worden verzonden met de pakketdienst van PostNL tref je hieronder het reguliere verloop van terugzending:

  1. Onze klantenservice zendt een retourzending formulier toe per mail, met daarin een uniek retournummer.
  2. Je vult het formulier volledig in.
  3. Je voegt het formulier toe aan het te retourneren pakket.
  4. Het pakket bied je aan bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Deze vind je over het algemeen in een grote supermarktketen of sigarenwinkel.
  5. Kosten voor het retour zenden aan Slaaploods.nl zijn voor rekening van jou als klant, tenzij anders overeengekomen met onze klantenservice. Eventuele schade die ontstaat tijdens het retour zenden aan Slaaploods.nl zijn voor risico en rekening van jou als koper.
  6. Na ontvangst van het retour gestuurde product, zal Slaaploods.nl het product door een deskundige laten inspecteren. Je ontvangt, afhankelijk van de staat waarin het product door Slaaploods.nl wordt ontvangen, het volledige aankoopbedrag of een gedeelte daarvan terug binnen een termijn van 30 dagen. Let op: goederen die zijn geretourneerd zonder een bijgevoegd retourformulier komen niet in aanmerking voor volledige of gedeeltelijke restitutie van gelden!

Retourneren van grootgoed

Indien je een retourzending hebt van een product dat in verband met afmeting en gewicht dient te worden afgehaald met een transporteur, zoals matrassen, boxsprings en bedden, tref je hieronder het reguliere verloop van terugzending:

  1. Onze klantenservice heeft contact met je gehad betreffende je klacht of reden voor retour en heeft deze gegrond bevonden.
  2. Onze klantenservice spreekt een dag met je af waarop de chauffeur(s) het pakket kunnen afhalen.
  3. Het product zit verpakt in de originele verpakking. In het geval van een fabricagefout die pas is gebleken nadat het product in elkaar is gezet draag je zorg voor de demontage. Het product dient dusdanig te zijn verpakt dat de chauffeur(s) het product makkelijk kunnen terugnemen. Er dienen geen losse onderdelen bijgeleverd te worden, denk hierbij aan poten of schroeven.
  4. Kosten voor het retour zenden aan Slaaploods.nl zijn voor rekening van jou als klant, tenzij anders overeengekomen met onze klantenservice.
  5. De goederen worden bij ons magazijn gecontroleerd op de aangegeven klachten en reden van retour. Hierna vindt creditering plaats.

Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als je ontevreden bent over onze service. Wij streven ernaar je problemen zo goed en snel mogelijk op te lossen. Wij vragen je dit per e-mail aan ons te melden op het adres info@slaaploods.nl. Onze klantenservice medewerkers zullen op werkdagen binnen 48 uur bevestiging van ontvangst geven waarin je verdere informatie wordt verschaft betreffende de afhandeling van de klacht. In sommige gevallen zullen onze medewerkers telefonisch contact opnemen. Vermeld in de e-mail in ieder geval je naam, bestelnummer en klacht.