Meest gestelde vragen

 

1. Proefslapen. Wat houdt dit in?

Onze 30 dagen proefslapen periode houdt in dat je het product mag uitpakken, gebruiken, proberen en testen. Na een periode van 7 - 14 dagen went je lichaam aan de nieuwe ondersteuning en bepaal je of het product naar wens is of niet. Te hard of te zacht? Dan heb je de mogelijkheid het product om te ruilen. Binnen de termijn kan het product namelijk omgeruild worden voor een zachtere of hardere variant. Omruilen voor een andere type kan natuurlijk ook. Helemaal niet tevreden? Dat hopen we natuurlijk niet, maar een terugbetaling is ook mogelijk.

3. Wat is de levertijd?

Per product zijn de levertijden te bekijken in de omschrijving van het product. Dit zijn altijd de gemiddelde levertijden en kunnen onverhoopt afwijken. Mocht je iets zeer snel nodig hebben, neem dan contact met ons op. Vaak kunnen we iets extra's voor je betekenen.

4. Hoeveel garantie zit er op het product?

Wij houden de garantie aan zoals in het CBW is omschreven. Standaard is dit drie jaar met uitzondering van textielproducten waar één jaar garantie geldt. Voor de volledige uitleg verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.

5. Nemen jullie een oude matras retour?

Nee, deze service bieden we helaas niet aan. Bij de meeste gemeentes in Nederland kun je een afspraak maken om je oude matras te laten ophalen.

6. Kan ik de producten bekijken in een showroom?

Graag verwelkomen wij je in onze uitgebreide showroom/winkel van 400m2. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur. Wil je liever 's avonds of in het weekend langskomen? Dan kan dit op afspraak. In onze showroom hebben we verschillende boxsprings qua design en comfort staan. Voor iedere portemonnee.

Zoek je een vaste boxspring of een elektrisch verstelbare boxspring? Al deze combinaties hebben we in de showroom staan en we adviseren je graag! Ook wanneer je op zoek bent naar het juiste matras helpen wij je graag in onze showroom. Ervaar hier al onze verschillende matrassen. Samen komen we tot de juiste keuze.

Slaaploods.nl is een online leverancier op slaapgebied. Wij vinden het belangrijk dat we onze klanten de mogelijkheid kunnen bieden onze producten ook daadwerkelijk te komen ervaren. Wij kiezen er heel bewust voor om niet op de meest prominente plek te zitten in het meest luxe winkelpand. Dit moet uiteindelijk door klanten worden betaald. Bij ons krijg je het meeste waar voor je geld in kwaliteit, service en vriendelijkheid!

7. Leveren jullie op de Waddeneilanden/in België?

Ja. Onze producten transporteren/leveren wij op verschillende manieren. Kleine goederen leveren we met de PostNL pakketdienst. Grotere goederen leveren wij met PostNL Extra@Home of met eigen vervoer. Hiervoor geldt dat het pand altijd goed bereikbaar moet zijn. Je bent als klant zelf verantwoordelijk om Slaaploods.nl de juiste informatie hierover te geven. Voor leveringen op moeilijk bereikbare plekken dien je altijd contact met ons op te nemen zodat we samen de beste levermogelijkheid kunnen bespreken.

Waddeneilanden: ja, wij leveren ook op de Waddeneilanden. Voor grote producten geldt één extra leverdag.

België: ja, wij leveren door heel België en Luxemburg.

8. Wat zijn de bezorgkosten?

Al onze producten bezorgen wij gratis in Nederland en België.

Meer informatie over ruilen en retourneren.

9. Hoe bestel ik online?

Mocht je vragen hebben over de bestelprocedure dan kun je altijd mailen of bellen met onze klantenservice. Hieronder een kort stappenplan:

1. Je hebt een product gevonden dat je wilt bestellen.
2. Selecteer jouw gewenste opties van het product.
3. Klik op 'Plaats je bestelling'.
4. Doorloop het bestelproces en betaal je bestelling.
5. Je krijgt een bevestiging van je bestelling in je mail.
6. Wij informeren je over de status van de bestelling en levering.

10. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

iDeal: veilig en vertrouwd via je eigen bank betalen.
Bankcontact/Mister Cash: onze Belgische klanten betalen via hun eigen bekende betaalmethode.
In3 - Gespreid betalen zonder rente: in drie termijnen betalen! Maak gebruik van In3: betaling in drie termijnen en In3 is de enige gespreid betaalmethode met 0% rente!
Vooraf overmaken: bij je bestelling krijg je direct de bijbehorende factuur waarop je ook weer via je eigen vertrouwde bank de betaling kunt doen.
Betalen bij afhalen: wanneer je ervoor kiest om het product te komen afhalen in onze showroom in Breda, betaal je als je de producten bij ons komt ophalen. Dit kan per pin.

Meer uitleg over de betalingsmogelijkheden.

11. Wat is het nummer van de klantenservice?

Telefoonnummer: 076 - 889 04 36.

12. Zijn de bedragen inclusief BTW?

Ja, al onze bedragen worden inclusief BTW getoond. In de winkelwagen kun je het bedrag zonder BTW zien. Ook op de factuur staat dit netjes apart gespecificeerd.

13. Producten elders goedkoper gezien?

Wanneer je een product bij Slaaploods.nl hebt gekocht en je kunt aantonen dat hetzelfde product bij een andere verkoper goedkoper is, krijg je het product bij ons voor dezelfde prijs of het verschil terug. Het teruggeven van het verschil kan tot uiterlijk 14 dagen na aankoop. Tijdelijke kortingsacties worden door Slaaploods.nl uitgesloten voor teruggaaf.